A 2020-as év sok tanulsággal szolgált minden tekintetben. A koronavírus miatt új helyzettel, intézkedésekkel találtuk szembe magunkat, melyek sok vállalkozás mozgásterét, működését korlátozta.
Fokozottan érintette ez a tanfolyamokat, rendezvényeket, coachingokat, edzéseket tartó oktatókat, illetves hasonló típusú szolgáltatást nyújtó vállalkozókat.
Előtérbe került, hogy mennyire fontos, és egyre fontosabb az online jelenlét, az internetes elérhetőség.
Ennek egyik megoldása az olyan oktatási / tagsági rendszre kiépírése, ahonnan a megrendeléstől kezdve az “tananyag”, a szolgáltatás átadásáig minden az online térben és automatizáltan működik.
Oktatók, edzők, coachok, tanácsadók részére lehet különösen fontos, hogy miként értékesítsék online az anyagjaikat, legyenek azok
A megrendeléstől kezdve egészen a hozzáférésig milyen rendszert, folyamatot használjanak.
Természetesen létezik több jó megoldás erre, én most egyet mutatnék be, főleg azoknak, akik a SalesAutopilot szoftver választják vagy választották arra, hogy hírleveleiket, megrendeléseiket ezen keresztül kezeljék.
Ha előfizetési rendszert kínálsz, akkor nagyon hasznos az olyan felület, ahova a megfelelő jogosultsági szintekkel rendelkező előfizetőd belépve érik el a tagsági anyagokat.
Hogyan is néz ki mindez a gyakorlatban, ha a folyamat lelke a SalesAutopilot (SAPI)?
A teljes folyamat a következő:
Ekkor létrejön a
- felhasználói fiók,
- az ideiglenes jelszó, és a
- jogosultság kiosztása
így visszaigazoló levélben ki tudjuk küldeni a sámlával, egyéb adatokkal, információkkal.
így visszaigazoló levélben ki tudjuk küldeni a sámlával, egyéb adatokkal, információkkal.
automatizáltan visszavesszük a hozzáférési jogosultságot.
Mint a folyamat leírásából is láthatod, kell egy rendszer, ami az egész folyamatot irányítja kezeli. Ha már használod a SaPI-t, akkor egyszerűen cak egy újabb folyamat lesz benne. Ha még nem használod, érdemes kipróbálnod. 400 havi levélküldésig, 2ezer feliratkozóig, 500e forgalomig ingyenes így amíg összerakjuk a rndszert, teszteljük, és elindítjuk, addig ingyenesen tudod használni teljeskörűen, s ha már átléped a limitet, akkor már a folyamatod ki fogja termelni a szoftver árát is.
A Learndash komplett oktatási felület kialakítására alkalmas plugin, wordpress alapú weboldalakhoz.
Könnyen lehet vele kurzusokat/leckéket létrehozni, ezer féle beállítási lehetőséggel, kvízekkel, oklevelekkel.
Elementor és Astra template használattal igazán élvezetes és könnyű vele dolgozni.
Members pugin nélkül is létre tudjuk hozni az integrációt, és azokat a member plugin által kínált pluszokat is be lehet állítani, ami megkönnyíti a kezelést.
Természetesen van lehetőség a SalesAutopilot helyett woocommerce + learndash megoldásra is,
ahogy ki lehet alakítani learndash nélkül is az oktatási felületet. Nézd meg a videómat, mert ezekre is mutatok példát!
hamarosan!
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.